Regulamin sklepu internetowego

§ 1 Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym lubiwypieki.pl, prowadzony jest przez PHU ,,Lubinpex” Sp. z o.o. z siedzibą w Lubinie przy ul. Księcia Ludwika I nr 1, 59-300 Lubin, wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy we Wrocławiu, dla Wrocławia-Fabrycznej, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS pod numerem 0000073453, o kapitale zakładowym 4 224 715,00 zł, NIP 692-000-06-16, REGON 390577504
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

§ 2 Definicje

  1. Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedawca - PHU ,,Lubinpex” Sp. z o.o. z siedzibą w Lubinie przy ul. Księcia Ludwika I nr 1, 59-300 Lubin wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy we Wrocławiu, dla Wrocławia-Fabrycznej, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS pod numerem 0000073453, o kapitale zakładowym 4 224 715,00 zł, NIP 692-000-06-16, REGON 390577504
  3. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  5. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym lubiwypieki.pl
  6. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  7. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
  8. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  9. Konto - konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  10. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  11. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  13. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  14. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

§ 3 Kontakt ze Sklepem

  1. Adres Sprzedawcy: ul. Księcia Ludwika I nr 1, 59-300 Lubin
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: ciasta@lubinpex.com.pl
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 726 944 444
  4. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  5. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 7:00-15:00

§ 4 Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
  • Urządzenie końcowe wyposażone w system operacyjny (Windows, Mac OS, Linux lub podobny) z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Opera, Firefox, Google Chrome lub Safari w aktualnej wersji,
  • Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  • Włączona obsługa plików Cookies,
  • Zainstalowany program FlashPlayer.

§ 5 Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu, albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
  3. Umieszczone na stronie produkty i ich ceny to jedynie zaproszenie do składania ofert kupna towaru. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z zakupem produktu – do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie, kiedy wysyłane jest potwierdzenie przyjęcia zamówienia.
  4. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
  5. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz za Usługi dodatkowe, o których Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

§ 6 Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  2. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych:
    • W przypadku klienta indywidualnego: nr telefonu, e-mail, imię, nazwisko
    • W przypadku firmy: nazwa, NIP, dane teleadresowe, nr telefonu, e-mail
  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.

§ 7 Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy:
  1. Zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);
  2. Wybrać Produkt i/lub usługę będącą przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
  3. Zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
  4. Jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz wybranie adresu placówki, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
  5. Kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie,
  6. Wybrać płatność i opłacić zamówienie.

§ 8 Oferowane metody dostawy oraz płatności

    1. Klient złożone zamówienie może odebrać osobiście w następujących punktach:
LP PLACÓWKA GODZINY PRACY
1 Głogów, ul. Żukowicka 1, 67-200, Stołówka Nr 18 HM Głogów 1 PON - PT 7.00 - 15.00
2 Głogów, ul. Żukowicka 1, 67-200, Stołówka Nr 101 HM Głogów 1 * CAŁODOBOWO (PRZERWY: 7.30 - 8.00, 12.00-13.00, 18.30 - 20.00)
3 Głogów, ul. Żukowicka 1, 67-200, Stołówka Nr 102 HM Głogów 1 * CAŁODOBOWO (PRZERWA: 12.00-13.00)
4 Głogów, ul. Żukowicka 1, 67-200, Stołówka Nr 104 HM Głogów 2 * CAŁODOBOWO (PRZERWA: 7.30-8.00, 12.00 - 13.00, 19.00 - 19.30)
5 Guzice 1, 59-101, Bar „Barbarka” Szyb R-IX ZG Rudna PON - SOB 4.45 - 14.00
6 Jakubów, 59-160, Bufet Nr 6 Szyb SG Jakubów PON - SOB 6.00 - 5.45
7 Legnica, pl. Słowiański 8, 59-220, Bufet Urząd Miasta Legnica PON - PT 7.30 - 15.30
8 Legnica, ul. Złotoryjska 194, 59-220, Stołówka Nr 16 „Hutnik” HM Legnica PON - PT 9.00 - 15.00
9 Lubin, ul. Budowniczych LGOM 20, 59-300, Hotel Skarbek PON - NIEDZ 5.45 - 23.00
10 Lubin, ul. M.C. Skłodowskiej 188b, 59-301, Bar Centralny ZG Lubin Główny CAŁODOBOWO
11 Lubin, ul. M.C. Skłodowskiej 50, 59-300, KANTYNA KGHM * PON - PT 7.00 - 14.30
12 Lubin, ul. M. C. Skłodowskiej, 59-301, Bufet Lubin Wschodni * PON - PT 5.45 - 14.30
13 Orsk, 59-305 Rudna, Stołówka Nr 12 „Orsk” HM Cedynia * PON - PT 7.00 - 15.00
14 Polkowice, ul. Kopalniana 7, 59-100, Stołówka KGHM ZANAM * PON 6.00 - 23.00, WT - PT 5.00 -23.00, SOB 24.00-2.00, NIEDZ 5.00 - 7.00
15 Polkowice, ul. H. Dąbrowskiego 50, 59-100, Bufet Nr 1 ZG Rudna Główna PON - PT 5.00 - 1.00, SOB 6.00-14.00
16 Polkowice, ul. Kopalniana 1, 59-100, Bar „Pod Skipem” ZG Polkowice Główne PON - PT 5.00 - 02.30, SOB 5.00 - 7.00
17 Polkowice, ul. Kopalniana 11, 59-101 Polkowice, Bar „Kaprys” MERCUS Logistyka sp. z.o.o. * PON - PT 7.00 - 13.45
18 Polkowice, 59-100, ZG Polkowice Zachodnie, Bar „Pod Sosenką” PON - PT 5.00 - 02.30, SOB 5.00 - 7.00
19 Polkowice, ul. Przemysłowa, 59-101, Bar „Bratek” ZG Rudna Zachodnia PON - PT 6.00 - 18.00
20 Rynarcice, Rynarcice 38 A, 59-305, Bufet Rynarcice, Szyb L VI PON - PT 7.00 - 23.30 (PRZERWA 15.00 - 17.30)
21 Sucha Górna, 59-101, Oberża „Pod Szybem” CAŁODOBOWO
22 Tarnówek, ul. Przemysłowa, 59-101, Bufet Nr 55 ZG Rudna Północna PON 6.00 - 2.30, WT - PT 5.00 - 2.30, SOB 23.00 - 7.00
*Odbiór możliwy tylko dla posiadaczy wejściówek na teren danego zakładu pracy*Odbiór możliwy tylko dla posiadaczy wejściówek na teren danego zakładu pracy
  1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
    • Płatność elektroniczna TPay
    • Płatność BLIK

§ 9 Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
  2. Po weryfikacji możliwości zrealizowania zamówienia, sprzedawca przesyła na podany przez klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie przyjęcia zamówienia, które jest oświadczeniem sprzedawcy o przyjęciu oferty i z chwilą jego otrzymania przez klienta zostaje zawarta umowa sprzedaży. Sprzedawca potwierdza przyjęcie Zamówienia do realizacji poprzez przesłanie Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, dostawa jest realizowana oddzielnie dla każdego z Produktów.
  4. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Punktu Odbioru liczy się od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  5. Po wykonaniu natychmiastowego przelewu i zaksięgowaniu środków na koncie Sprzedającego produkt może być gotowy do odbioru zgodnie z terminem odbioru wybranym przez klienta – w przypadku zamówień złożonych do godz. 10:00 w opcji standard najszybszy termin odbioru to w przeciągu 48 godzin, zaś w przypadku zamówień złożonych do godz. 10:00 w opcji Express w przeciągu 24 godzin. Termin jest liczony w odniesieniu do dni roboczych. Zamówienia złożone po 10:00 będą realizowane następnego dnia roboczego. Klient może także zamawiać Produkty z wyprzedzeniem, wskazując konkretną datę na kalendarzu dostępnym przy Produkcie.
  6. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail lub SMS na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej lub numer telefonu Klienta.
  7. Użytkownik albo inna osoba posiadająca Kod Odbioru Zamówienia odbiera Zamówienie w wybranej placówce prowadzonej przez Usługodawcę we wskazanym w Zamówieniu terminie. Odbiór Zamówienia w późniejszym terminie odbywa się na odpowiedzialność Użytkownika.
  8. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.
  9. Ostateczna waga ciasta może się różnić o około 10%.

§ 10 Czas trwania umowy i rezygnacja z Usług

  1. Usługodawca informuje, iż na podstawie art. 38 pkt. 4 oraz pkt. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klientowi będącemu konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 27 wymienionej ustawy. Prosimy o przemyślane zakupy.
  2. Rezygnacja z Usług możne nastąpić przez wysłanie wiadomości e-mail, zawierającej stosowne oświadczenie Użytkownika, przesłanej na adres e-mail ciasta@lubinpex.com.pl na adres Usługodawcy niezwłocznie po złożeniu zamówienia, w terminie jednego dnia po zamówieniu. Po tym czasie zamówienie nie może być odwołane ani zmienione, chyba że Usługodawca wyrazi na to zgodę.
  3. Jeśli Klient dokonał zapłaty w formie przedpłaty na konto bankowe Spółki, środki zostaną zwrócone przez Usługodawcę nie później aniżeli w ciągu 14 dni roboczych.

§ 11 Reklamacja i gwarancja

  1. Reklamacje dotyczące Zamówień mogą być zgłaszane Usługodawcy za pomocą Serwisu https://lubiwypieki.pl
  2. Reklamacja powinna zawierać numer zamówienia, adres e-mail i numer telefonu kontaktowego, wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania.
  3. O ile krótszy czas rozpatrzenia reklamacji nie wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, reklamacje rozpatrywane są przez Usługodawcę w terminie do 14 dni od ich otrzymania, z zastrzeżeniem ust. 6 – 7 poniżej.
  4. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Usługodawca powiadomi osobę składającą reklamację pocztą elektroniczną.
  5. Reklamacje dotyczące wad fizycznych lub prawnych produktów objętych Zamówieniem załatwiane są zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady.
  6. Jeżeli Użytkownik będący Konsumentem na podstawie przepisów o rękojmi za wady zażąda wymiany produktów objętych Zamówieniem lub usunięcia wady albo złoży oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Usługodawca nie ustosunkuje się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że Usługodawca uznał to żądanie za uzasadnione.

§ 12 Reklamacje dotyczące Usług

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące Usług można zgłaszać: poprzez formularz dostępny na stronie https://lubiwypieki.pl
  2. Reklamacja powinna zawierać numer zamówienia, adres e-mail i numer telefonu kontaktowego, wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania.
  3. Reklamacje rozpatrywane są według kolejności wpływu, w terminie do 14 dni od ich otrzymania przez Usługodawcę.
  4. O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji osoba składająca reklamację zostaje powiadomiona pocztą elektroniczną.

§ 13 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

    1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  1. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    • Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą
    • Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
    • Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§ 14 Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Sprzedawca ustanowił Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem: iod@lubinpex.com.pl.
  3. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego przetwarzane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży oraz wykonania obowiązków prawnych z tytułu zawarcia tejże umowy, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.
  4. Dane osobowe Klientów są przechowywane przez okres wymagany przez przepisy prawa w związku z wykonaniem i rozliczeniem Umowy Sprzedaży. Dane przetwarzane w celu marketingowym są przetwarzane do czasu odwołania zgody.
  5. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
    • Podmioty świadczące usługi IT,
    • W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
  6. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Klient może żądać usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także przenoszenia danych. Klient może złożyć sprzeciw wobec przetwarzania danych w celu realizacji uzasadnionych prawnie interesów.
  7. Klient może cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem czynności wykonanych przed cofnięciem zgody.
  8. Klient ma prawo złożyć skargę na przetwarzanie danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych w Warszawie.
  9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
  10. Zasady ochrony prywatności Użytkowników opisane są w dokumencie „Polityka Prywatności”, dostępnym w Serwisie WWW.

§ 15 Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie znajdują zastosowanie przepisy prawa powszechnie obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej, w tym Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  5. Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu bez powiadomienia Klientów. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 2 dni od dnia publikacji w Serwisie WWW. Brak akceptacji nowego brzmienia Regulaminu jest jednoznaczny z brakiem możliwości korzystania z Serwisu WWW.
  6. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
  7. W ramach korzystania z Usług niedozwolone jest dostarczanie przez Użytkownika oraz Klienta treści o charakterze bezprawnym, w tym:
    • Informacji i danych spreparowanych w sposób stwarzający ryzyko naruszenia bezpieczeństwa informatycznego lub stabilności Systemu;
    • Informacji naruszających prawa własności intelektualnej, w tym prawa autorskie i prawa do znaków towarowych Usługodawcy lub osób trzecich;
    • Innych informacji i danych naruszających bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa cywilnego.
  8. Regulamin wchodzi w życie z dniem 31.03.2025 r.