Regulamin
Regulamin sklepu internetowego
*Odbiór możliwy tylko dla posiadaczy wejściówek na teren danego zakładu pracy*Odbiór możliwy tylko dla posiadaczy wejściówek na teren danego zakładu pracy
§ 1 Postanowienia wstępne
- Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym lubiwypieki.pl, prowadzony jest przez PHU ,,Lubinpex” Sp. z o.o. z siedzibą w Lubinie przy ul. Księcia Ludwika I nr 1, 59-300 Lubin, wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy we Wrocławiu, dla Wrocławia-Fabrycznej, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS pod numerem 0000073453, o kapitale zakładowym 4 224 715,00 zł, NIP 692-000-06-16, REGON 390577504
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2 Definicje
- Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca - PHU ,,Lubinpex” Sp. z o.o. z siedzibą w Lubinie przy ul. Księcia Ludwika I nr 1, 59-300 Lubin wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy we Wrocławiu, dla Wrocławia-Fabrycznej, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS pod numerem 0000073453, o kapitale zakładowym 4 224 715,00 zł, NIP 692-000-06-16, REGON 390577504
- Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
- Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym lubiwypieki.pl
- Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Konto - konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
§ 3 Kontakt ze Sklepem
- Adres Sprzedawcy: ul. Księcia Ludwika I nr 1, 59-300 Lubin
- Adres e-mail Sprzedawcy: ciasta@lubinpex.com.pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: +48 726 944 444
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
- Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 7:00-15:00
§ 4 Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:- Urządzenie końcowe wyposażone w system operacyjny (Windows, Mac OS, Linux lub podobny) z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Opera, Firefox, Google Chrome lub Safari w aktualnej wersji,
- Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- Włączona obsługa plików Cookies,
- Zainstalowany program FlashPlayer.
§ 5 Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu, albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Umieszczone na stronie produkty i ich ceny to jedynie zaproszenie do składania ofert kupna towaru. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z zakupem produktu – do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie, kiedy wysyłane jest potwierdzenie przyjęcia zamówienia.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz za Usługi dodatkowe, o których Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
§ 6 Zakładanie Konta w Sklepie
- Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
- Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych:
- W przypadku klienta indywidualnego: nr telefonu, e-mail, imię, nazwisko
- W przypadku firmy: nazwa, NIP, dane teleadresowe, nr telefonu, e-mail
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.
§ 7 Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:- Zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);
- Wybrać Produkt i/lub usługę będącą przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
- Zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
- Jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz wybranie adresu placówki, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
- Kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie,
- Wybrać płatność i opłacić zamówienie.
§ 8 Oferowane metody dostawy oraz płatności
-
- Klient złożone zamówienie może odebrać osobiście w następujących punktach:
LP | PLACÓWKA | GODZINY PRACY |
---|---|---|
1 | Głogów, ul. Żukowicka 1, 67-200, Stołówka Nr 18 HM Głogów 1 | PON - PT 7.00 - 15.00 |
2 | Głogów, ul. Żukowicka 1, 67-200, Stołówka Nr 101 HM Głogów 1 * | CAŁODOBOWO (PRZERWY: 7.30 - 8.00, 12.00-13.00, 18.30 - 20.00) |
3 | Głogów, ul. Żukowicka 1, 67-200, Stołówka Nr 102 HM Głogów 1 * | CAŁODOBOWO (PRZERWA: 12.00-13.00) |
4 | Głogów, ul. Żukowicka 1, 67-200, Stołówka Nr 104 HM Głogów 2 * | CAŁODOBOWO (PRZERWA: 7.30-8.00, 12.00 - 13.00, 19.00 - 19.30) |
5 | Guzice 1, 59-101, Bar „Barbarka” Szyb R-IX ZG Rudna | PON - SOB 4.45 - 14.00 |
6 | Jakubów, 59-160, Bufet Nr 6 Szyb SG Jakubów | PON - SOB 6.00 - 5.45 |
7 | Legnica, pl. Słowiański 8, 59-220, Bufet Urząd Miasta Legnica | PON - PT 7.30 - 15.30 |
8 | Legnica, ul. Złotoryjska 194, 59-220, Stołówka Nr 16 „Hutnik” HM Legnica | PON - PT 9.00 - 15.00 |
9 | Lubin, ul. Budowniczych LGOM 20, 59-300, Hotel Skarbek | PON - NIEDZ 5.45 - 23.00 |
10 | Lubin, ul. M.C. Skłodowskiej 188b, 59-301, Bar Centralny ZG Lubin Główny | CAŁODOBOWO |
11 | Lubin, ul. M.C. Skłodowskiej 50, 59-300, KANTYNA KGHM * | PON - PT 7.00 - 14.30 |
12 | Lubin, ul. M. C. Skłodowskiej, 59-301, Bufet Lubin Wschodni * | PON - PT 5.45 - 14.30 |
13 | Orsk, 59-305 Rudna, Stołówka Nr 12 „Orsk” HM Cedynia * | PON - PT 7.00 - 15.00 |
14 | Polkowice, ul. Kopalniana 7, 59-100, Stołówka KGHM ZANAM * | PON 6.00 - 23.00, WT - PT 5.00 -23.00, SOB 24.00-2.00, NIEDZ 5.00 - 7.00 |
15 | Polkowice, ul. H. Dąbrowskiego 50, 59-100, Bufet Nr 1 ZG Rudna Główna | PON - PT 5.00 - 1.00, SOB 6.00-14.00 |
16 | Polkowice, ul. Kopalniana 1, 59-100, Bar „Pod Skipem” ZG Polkowice Główne | PON - PT 5.00 - 02.30, SOB 5.00 - 7.00 |
17 | Polkowice, ul. Kopalniana 11, 59-101 Polkowice, Bar „Kaprys” MERCUS Logistyka sp. z.o.o. * | PON - PT 7.00 - 13.45 |
18 | Polkowice, 59-100, ZG Polkowice Zachodnie, Bar „Pod Sosenką” | PON - PT 5.00 - 02.30, SOB 5.00 - 7.00 |
19 | Polkowice, ul. Przemysłowa, 59-101, Bar „Bratek” ZG Rudna Zachodnia | PON - PT 6.00 - 18.00 |
20 | Rynarcice, Rynarcice 38 A, 59-305, Bufet Rynarcice, Szyb L VI | PON - PT 7.00 - 23.30 (PRZERWA 15.00 - 17.30) |
21 | Sucha Górna, 59-101, Oberża „Pod Szybem” | CAŁODOBOWO |
22 | Tarnówek, ul. Przemysłowa, 59-101, Bufet Nr 55 ZG Rudna Północna | PON 6.00 - 2.30, WT - PT 5.00 - 2.30, SOB 23.00 - 7.00 |
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- Płatność elektroniczna TPay
- Płatność BLIK
§ 9 Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
- Po weryfikacji możliwości zrealizowania zamówienia, sprzedawca przesyła na podany przez klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie przyjęcia zamówienia, które jest oświadczeniem sprzedawcy o przyjęciu oferty i z chwilą jego otrzymania przez klienta zostaje zawarta umowa sprzedaży. Sprzedawca potwierdza przyjęcie Zamówienia do realizacji poprzez przesłanie Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, dostawa jest realizowana oddzielnie dla każdego z Produktów.
- Początek biegu terminu dostawy Produktu do Punktu Odbioru liczy się od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
- Po wykonaniu natychmiastowego przelewu i zaksięgowaniu środków na koncie Sprzedającego produkt może być gotowy do odbioru zgodnie z terminem odbioru wybranym przez klienta – w przypadku zamówień złożonych do godz. 10:00 w opcji standard najszybszy termin odbioru to w przeciągu 48 godzin, zaś w przypadku zamówień złożonych do godz. 10:00 w opcji Express w przeciągu 24 godzin. Termin jest liczony w odniesieniu do dni roboczych. Zamówienia złożone po 10:00 będą realizowane następnego dnia roboczego. Klient może także zamawiać Produkty z wyprzedzeniem, wskazując konkretną datę na kalendarzu dostępnym przy Produkcie.
- O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail lub SMS na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej lub numer telefonu Klienta.
- Użytkownik albo inna osoba posiadająca Kod Odbioru Zamówienia odbiera Zamówienie w wybranej placówce prowadzonej przez Usługodawcę we wskazanym w Zamówieniu terminie. Odbiór Zamówienia w późniejszym terminie odbywa się na odpowiedzialność Użytkownika.
- Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.
- Ostateczna waga ciasta może się różnić o około 10%.
§ 10 Czas trwania umowy i rezygnacja z Usług
- Usługodawca informuje, iż na podstawie art. 38 pkt. 4 oraz pkt. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klientowi będącemu konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 27 wymienionej ustawy. Prosimy o przemyślane zakupy.
- Rezygnacja z Usług możne nastąpić przez wysłanie wiadomości e-mail, zawierającej stosowne oświadczenie Użytkownika, przesłanej na adres e-mail ciasta@lubinpex.com.pl na adres Usługodawcy niezwłocznie po złożeniu zamówienia, w terminie jednego dnia po zamówieniu. Po tym czasie zamówienie nie może być odwołane ani zmienione, chyba że Usługodawca wyrazi na to zgodę.
- Jeśli Klient dokonał zapłaty w formie przedpłaty na konto bankowe Spółki, środki zostaną zwrócone przez Usługodawcę nie później aniżeli w ciągu 14 dni roboczych.
§ 11 Reklamacja i gwarancja
- Reklamacje dotyczące Zamówień mogą być zgłaszane Usługodawcy za pomocą Serwisu https://lubiwypieki.pl
- Reklamacja powinna zawierać numer zamówienia, adres e-mail i numer telefonu kontaktowego, wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania.
- O ile krótszy czas rozpatrzenia reklamacji nie wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, reklamacje rozpatrywane są przez Usługodawcę w terminie do 14 dni od ich otrzymania, z zastrzeżeniem ust. 6 – 7 poniżej.
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji Usługodawca powiadomi osobę składającą reklamację pocztą elektroniczną.
- Reklamacje dotyczące wad fizycznych lub prawnych produktów objętych Zamówieniem załatwiane są zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady.
- Jeżeli Użytkownik będący Konsumentem na podstawie przepisów o rękojmi za wady zażąda wymiany produktów objętych Zamówieniem lub usunięcia wady albo złoży oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Usługodawca nie ustosunkuje się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że Usługodawca uznał to żądanie za uzasadnione.
§ 12 Reklamacje dotyczące Usług
- Wszelkie reklamacje dotyczące Usług można zgłaszać: poprzez formularz dostępny na stronie https://lubiwypieki.pl
- Reklamacja powinna zawierać numer zamówienia, adres e-mail i numer telefonu kontaktowego, wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania.
- Reklamacje rozpatrywane są według kolejności wpływu, w terminie do 14 dni od ich otrzymania przez Usługodawcę.
- O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji osoba składająca reklamację zostaje powiadomiona pocztą elektroniczną.
§ 13 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
-
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 14 Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Sprzedawca ustanowił Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem: iod@lubinpex.com.pl.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego przetwarzane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży oraz wykonania obowiązków prawnych z tytułu zawarcia tejże umowy, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.
- Dane osobowe Klientów są przechowywane przez okres wymagany przez przepisy prawa w związku z wykonaniem i rozliczeniem Umowy Sprzedaży. Dane przetwarzane w celu marketingowym są przetwarzane do czasu odwołania zgody.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
- Podmioty świadczące usługi IT,
- W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Klient może żądać usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, a także przenoszenia danych. Klient może złożyć sprzeciw wobec przetwarzania danych w celu realizacji uzasadnionych prawnie interesów.
- Klient może cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem czynności wykonanych przed cofnięciem zgody.
- Klient ma prawo złożyć skargę na przetwarzanie danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych w Warszawie.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
- Zasady ochrony prywatności Użytkowników opisane są w dokumencie „Polityka Prywatności”, dostępnym w Serwisie WWW.
§ 15 Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie znajdują zastosowanie przepisy prawa powszechnie obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej, w tym Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu bez powiadomienia Klientów. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 2 dni od dnia publikacji w Serwisie WWW. Brak akceptacji nowego brzmienia Regulaminu jest jednoznaczny z brakiem możliwości korzystania z Serwisu WWW.
- Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
- W ramach korzystania z Usług niedozwolone jest dostarczanie przez Użytkownika oraz Klienta treści o charakterze bezprawnym, w tym:
- Informacji i danych spreparowanych w sposób stwarzający ryzyko naruszenia bezpieczeństwa informatycznego lub stabilności Systemu;
- Informacji naruszających prawa własności intelektualnej, w tym prawa autorskie i prawa do znaków towarowych Usługodawcy lub osób trzecich;
- Innych informacji i danych naruszających bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa cywilnego.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 31.03.2025 r.